معافیت مسکن مهر از قانون مالیات های مستقیم اقدام درستی نیست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 128
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 

معافیت مسکن مهر از قانون مالیات های مستقیم اقدام درستی نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که کشور به درآمد حاصل از مالیات ها نیاز دارد، معافیت مسکن مهر از قانون مالیات های مستقیم اقدام درستی نیست.

محسن علیمردانی روز یکشنبه در مخالفت مجلس با فوریت معافیت مالیاتی مسکن مهر افزود: دولت برای ساخت مسکن مهر شرایط مناسبی را برای متقاضیان در نظر گرفته است و زمانی که زمین ارزان قیمت و تسهیلات لازم به متقاضیان مسکن مهر ارائه می شود نیازی به معافیت مالیات نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با 88 رای موافق؛ 63 رای مخالف و21 رای ممتنع از 227 نماینده حاضر با دو فوریت طرح معافیت مسکن مهر از مالیات ماده (104) قانون مالیات های مستقیم مخالفت کردند.

بر این اساس قرار شد این طرح به صورت عادی در دستور کار مجلس قرار گیرد.

در ماده واحده این طرح که به تصویب نمایندگان مجلس نرسید؛ آمده است: احداث مسکن مهر از مالیات های مقرر در ماده (104) قانون مالیات های مستقیم مصوب سوم اسفند 1366 و اصلاحات بعدی آن معاف است.

براساس تبصره ماده واحده این طرح؛ هیچگونه مالیاتی به انتقال دست اول مسکن مهر به صاحبان آن ها تعلق نمی گیرد.




:: برچسب‌ها: معافیت مسکن مهر از قانون مالیات های مستقیم اقدام درستی نیست ,



مطالب مرتبط با این پست
.